بازیکنی که ۲۵۰میلیون گرفت و تمرین کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازیکنی که ۲۵۰میلیون گرفت و تمرین کرد
نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390
بازدید : 483
نویسنده : امير محمدي

مهاجم معروف یک تیم تهرانی که در اعتراض به مسائل مالی از حضور در تمرینات خودداری می کرد، بعد از دریافت ۲۵۰ میلیون تومان در تمرینات تیمش حاضر شد!

این بازیکن که چندین مرحله در اعتراض به مسائل مالی از حضور در تمرینات تیم خودداری و شرط حضور در تمرینات را پرداخت مطالباتش اعلام کرده بود، روز شنبه مطالباتش را دریافت کرد و پس از آن در تمرینات حضور یافت. مهاجم معروف تیم تهرانی صبح شنبه به بانک شهر شعبه شهرداری مرکز مراجعه کرد و بعد از نقد شدن چک ۲۵۰ میلیون تومانی اش مستقیما به محل تمرین رفت! این بازیکن که دیگر مطالبات عقب افتاده ای ندارد، به مدیرعامل تیمش اولتیماتوم داده که باید ۴۰ درصد قرارداد فصل جدیدش را هم قبل از شروع لیگ یازدهم بپردازد وگرنه باز هم از حضور در تمرینات خودداری خواهد کرد!

قهر کردن و تحریم تمرینات برای دریافت مطالبات تبدیل به حربه ای کارساز برای برخی از بازیکنان این تیم شده و یکی دیگر از بازیکنان سرشناس نیز به دلیل مشابه مدتی است که در تمرینات حاضر نمی شود.




:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: بازیکنی که ۲۵۰میلیون گرفت و تمرین کرد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: